Tuesday, June 30, 2009

Friends Mirc...hukhuk...

hurm..hurm..ni sensitive ckit klo nak story,,takut hubby tiaw'...wakakaa..acctualy juz nak share when i was involve dlm dunia mirc nie..sebenarnya klo kita salah guna tu kmudahan we will be lost on da fantasy mirc...but if we use on the right way kita akan rasa btapa enjoy nya n btapa bnyknya xprience oso knowledge from there..im starting involve dlm mirc after my mom passed away...dlm bulan mei 2007...when my Cyber bru start beroperasi......dat tyme im really depressed...down....n mcm² lg psaan yg ndak baik utk kesihatan dtg mgundang....so sana la brmula nya me start join da mirc channel sabah....hahahaa...funny owh....siok jugak bha...hahhaa....ramai kwn² yg ble bikin me ketawa...terhibur so dlm masa yg sama me sikit demi sdikit lupa bout da my mom..(bukn lupa terus)....tanpa makan n tdur i really addicted wit chit chat wit them...but for sure all the kwn² yg me kenal sumanya ok²belaka...best...n care....they not men tipu pnya org..n me sndiri pena skali skala join they gaths...thanx for them make my life 'happy n hidup' semula....specially for "kkip Channel"...hohoho....idup kkip..!!!
p/s<== yuna^fantasy mirc name . ..mwahahaa...jd OP lg ooo...hahaha....i misz them..clarenz,nisha,tommyrove,icchy,annemybelline...n kkip user la..

No comments:

Post a Comment